Thursday, May 28, 2009

ape hikmahnye??

mongok btol la.. apsal la malang naseb aku hrni?? isk3 ape la hikmahnye ek? suke ati je langgo bontot aku.. punye la aku jge bagai nk rak.. skrg da calar.. adoyai.. cmne la mamat tu bawak kete.. bwk perdana, bini kt sblh cm bgs je.. klu bujang aku xheran.. hahahaha.. seb baik calar sket.. klu x aku mntk ganti rugi + lunch aku.. hoohoohoho.. pak kal mood aku elok hrni ko lps la.. sok2 jmpe lg siap ko.. masuk ni da 2x org langgo bontot aku.. hrtu mr is yg kne skrg sian kt mr sona lak.. uwaaaaaaaghhh.. ape la naseb.. name je amek lesen tp xde ksedaran sivik lgsg.. lesen terbang la tu.. bwk kete cm kt litar lumba.. ape igt ko teror sgt ke?? ade bran racing ngn aku la.. apa la.. tp aku tgk bonet kete dpn die mmg teruk la.. aku igt sbb die langgo bontot aku.. seb baik la klu x aku lak yg kne melabur.. haram btol.. sah2 mamat ni suke langgo bontot org.. xpe la sok2 org len langgo bontot die lak br die tau cmne rsnye.. wekkkkkkkkkkk =p

--
BAIZURA

No comments:

Post a Comment

Sticky NOTE

http://www.emocutez.com
to all my followers & my silentz reader also..
click HERE for my wedding invitation..

Daisypath Anniversary tickers