Tuesday, October 6, 2009

konvoi raye minggu ke-2


pergh.. hrtu pegi knvoi raye start tgahari smpi mlm kul 11pm.. capek bangat sharian kt atas jln.. igtkan sempat la tuka bj sblm raye kt medan.. rupenye smpi kt umh pun sharp kul 830pm.. terus amek adik n teruskan konvoi ke umh cik zura n cik khamsiah.. tp yg pntg, puas ati sgt sbb dpt mghadiri sume majlis.. wlupun tensen skejap sbb lame stay kt ampang.. disebabkan trafic jam yg very2 bad (area umh yann tu).. nk aje aku kuar kete n lempang sorang2.. hahahhaa.. mne xtensen, msg2 langgar lampu ngn selambe nye.. paneh btol aku dibuat nye.. da la nk pecut blk ke medan dlm mase 30mnt aje.. lps dpt kuar dr kepompong jam tu, aku pun terus naik akleh highway n pecut nth bpe km per jam pun aku da xsedar.. seb baik aku smpi medan ngn selamatnye.. alhamdulillah.. perut aku hrtu pun naik bape inch.. sbb asik mamam aje.. kalu xmamam baik xpaya g beraye btol x? dpt lak pekena ngn mihun sup cik hani, lontong cik zura n mee kari cik kham mmg sampai mjilat pinggan ehheehee.. mlm jumaat ni lak ade konvoi ke umh cik azie n cik ekin (smtms) kt kajang n gmbak.. tp aku rs mcm xpat nk pegi sbb kne trn jhr.. bakal cousin kt pengerang tu wat knduri kawen pulak.. mggu dpn pun ade event lg tuk skolah medan n seksyen 18.. 17hb kt umh cik pae n esoknye 18hb kt umh cik huda mahat.. wah raye taun ni mmg mkn beso nmpknye.. mkn disana sni hehehhe.. umh aku pun da open 1st weekend raye hrtu tp aku xpat nk jmput mbe2 skola sbb aku pun xde kt umh.. hoohohoho.. aku g beraye umh tunang kt kota tinggi.. tp xpe, nti aku jmput korang mkn besar time knduri kawen aku bln 3 nti k.. kt bwh ni ade la sket gmbo2 time konvoi hrtu.. slmt thibur ye..


2.00pm - 2.40pm
pick up time @ LRT tmn jaya to seksyen 20, S.Alam
from left - ME, yann, shamz

2.40pm - 3.40pm
majlis sambut menantu (abg aqiesh) @ dewan alamanda sek 20, S.Alam
from left - shamz, aqiesh, yann, ME

4.30pm - 6.30pm
1st group yg smpai kt umh cik hani @ bkt permai, Cheras
from left - yann, ME, hani koop, botak, shamz

6.25pm
3 hero smtms
from left - wan jawa, abab, botak

6.25pm
sesi melantak
from left - azie, sarah, shamz, leen

8.40pm - 9.30pm
beraya sakan di umh cik zura @ tmn medan, PJ
behind - ct qhodijah, ME, azura arbaee
front - ain sahid, syazwana, zaimah, ct azura

9.30pm - 10.30pm
beraya pulak di umh cik kham.. selang bape pintu je ngn cik zura
behind - shafika, zaimah, ct qhodijah, ct azura, khamsiah, faizul
front - ME, ain sahid, syazwana, hafeziv, mad nor

P/s: next event, tggu serbuan kami jeng3.. =D

No comments:

Post a Comment

Sticky NOTE

http://www.emocutez.com
to all my followers & my silentz reader also..
click HERE for my wedding invitation..

Daisypath Anniversary tickers