Friday, January 22, 2010

streeeeeeeeesss menggila!!!


tensen.. tensen.. tensen..!!
adoyai nape la stress sgt ni?? makin da dkt hrnye makin pecah kpale otak aku ni.. seb baek ade teman2 pghibur yg slalu mndukung dr blkg.. ribuan trimas pd u all sume yg sanggup mlayan otak yg xkeruan aku ni.. tp ape2 pun aku kne cover cun.. kne steady n slumber mcm xde ape2 yg blaku.. tp makin lame makin srabut otak den ni ha..


hr yg dihitung genap lg 44hr.. mak aih 44hr??? mcm seriau pun ade bile dgr tggl 44hr lg.. slalunye org kaitkan ngn mcm2 44hr ni.. dlm pantang la knduri arwah la.. tgk2 hr ni pun genap 44hr aku nk menikah.. nth knape aku boleh 'ter'rajin lak nk tulis blog hrni.. myb my boss tgh outstation kut so ade mase nk mngular (bkn hr2 ke aku mngular???) hahhhaha.. tibe2 teringat kt fatehah, adek boss aku yg 1lg time die praktikal kt opis ni bln lps.. boleh dikatekan tiap2 hr kitrg ronda pekan shah alam ni jln2 cr mkn.. mklum la bile da ade mbe kt opis aku pun mule la melangkah besar sket.. kikikiki.. ape2 pun mmg besh la time mkn pun ade mbe teman.. tp skrg aku kmbali single mingle di opis.. tu yg makin stress kut..

tgk la tu.. bapak den pun wat muke streesssssssssssssss.. sian kt die sbb lps ni kne jadik 'sponsor' besar tuk majlis kawen anak die.. tu yg wat muka tu hoohohohohoo.. sori dad i dont mean it tp aku totap nk cantas wit die jugak nti.. (jahat punye anak) =P

mggu lps aku ngn en tunang pegi mncuci mata kt ikea.. byk bnde kne beli nti.. IKEAAAAAAAAAA!! tunggu kedatanganku bln 2 nti.. (sbnrnye nk tggu green light dr pen'sponsor' besar tu jek.. huhuhu..)

ni la die mr & mrs SPONSOR.. jgn marah ye mak abah.. ampun kan kakak.. tp i really need u & ur cash plessssssssssssss.. gmbo ni pun time mborong sakan kt JJ pyramid 1jan lps sambil2 cuci mata tgk org jatuh maen ice skating.. lps tu kitrg g mamam, then time tu la mak dpt call from my pak teh.. bwk khabar buruk.. pak cik DIN pegi mgadap ke rahmatullah.. mmg tkejut n tkesima kami sume time tu.. abah bwk kete pun mgigil ape tah lg mak kt sblh tu.. masuk ni, dah 3org adek beradik mak yg 'pegi'.. innalillahiwainnailaihiroojiuun.. mlm tu jugak kami berangkat ke kg n arwah dikebumikan pagi nye hr sbtu..arwah meninggalkan seorg isteri n sepasang anak berumur 3&5tahun.. kesian sgt sbb dowg xtau ape2 lg.. mngikut kate atuk, arwah cume mengadu sakit dada je sblm mhembuskan nafas terakhir pd senja jumaat tu.. polis nk wat postmortem pun adek beradik laen xnk.. yg da pegi biar je la pegi.. atuk je yg smpat mngadap arwah.. tp kami skeluarga dpt jmpe arwah mase knduri sedara di kelana jaya 5hr sblmnye.. time tu terdetik jugak kt ati, mcm ade yg xkena ngn arwah.. ceria semacam siap suh snapkan gmba die pulak tu.. mmg touching bile teringatkan blk.. tp da ajal, aku boleh sedekahkan doa n fatihah je kt arwah.. smoge rohnye dicucuri rahmat n ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.. AMIN..

balik pd crite asal.. streeeeeeeeesss menggila!!!
jgn takut kwn2 ku.. gmbo di atas hanya lah salah 1 cr mghilangkan stress aje.. bkn mumia ok.. huhuhuhu.. mne la tau bile tgk gmbo aku cmtu ade producer pggl suh aku wat casting jd mumia la pulok.. kakakakakkaah!! yg beshnye, spatutnye wat dlm 15mnt je tp terOVER syok pulak sampai tertdo gue dibuatnye kt dpn hall.. tgk2 jam da kul 3 pg.. bile tgk keliling da xde org aku pun pecut la 100km gaye bebas terus naik ke bilik.. pg esoknye mak aku crite punye la paya nk kejut aku bangun mlm tu.. myb sbb jarang dpt layan masker.. bile da dpt terus hilang stress smpi tdo mati.. hohohohooho..

ni pulak kisah aku time fitting gown kt umh yann.. mmg cntek sgt gown tu.. tggu la fully makeup skali 30hb ni tuk photoshoot outdoor pre-wedding kt putrajaya.. xsabar btol nk jd cinderella yg chubby!! heehhehhee.. so pd u guys tlg la advice me to less stress sbb kalu xpat tdo yg cukup gmbo pun jd kacau bilau nti.. ohhh NOOOOOooo~

P/s: ok kite smbung lg next ntri soon.. my invi card?? so watch out!!

No comments:

Post a Comment

Sticky NOTE

http://www.emocutez.com
to all my followers & my silentz reader also..
click HERE for my wedding invitation..

Daisypath Anniversary tickers